
Vi har nå lagt ut midtveisvurdering for 2. termin med kjennetegn for de ulike nivåene. Dere finner de under dokumenter.
Vi oppfordrer dere til å gi oss tilbakemelding hvis dere ser noe som bør endres eller oppklares.



Hvilke krav bør stilles til en god bok for barn eller unge? Hvorfor er det så viktig å lese for barn?

